j0m klik2

Wednesday 30 March 2011

- haha~~ bl0g aku dah up skit dahhh -

firstly.....assalamulaikum~~~ 
harharhar....setelah aku beng0ng seharian nie.....smpai pening kpala.....then....nak ke malam tu...aku dgr berita gembira lak...ngeh2.....tp....pening still tak ilang lagi...cis......0bat xdak....xpalah....

erm....aku nk ckap ape eh.....jap nk pikir jappp.........

setelah 3minit...baru aku ingat.....ngeh2.....tadi.........makhluk kesayangan aku....ajar aku menghias2kan bl0g....kan tgh jelita dah skit kan.......yg p0st2 aku yg lalu tu...xpayah la ampa semua nk kritik eh..aku tau la bur0k...cis....ok....setelah berhempas pulas nak edit....dgn tenet yang "laju" gile....akhirnya.....yg ni gak dpt wat...ajar skit2...kira...aku dah tau la skit.......thanks t0 - cikda -  hahaha....

kerana cikda....adikyah bangga.....b0 ah....malah promote mu eh....t0k pasa2 peym0s.beci aku...hahahha~~

nite all.....kakak misai nk tid0....

aku akhiri dgn pantun..
- berlari2 ditengah malam-
-saya nak ucap slamat malam - 
hahaahha...as salam~~~~~



3 comments:

atyn said...

meh nt ak tacup kn ag blog mu deh;)

Lieyda Sabri said...

yah hukhukhuk.trsa diriku begitu jelita.aww

kakak misai said...

oh kakda....dirimu sntiasa jelita dan jubr0n~ haha