j0m klik2

Monday, 16 January 2012

- arghh -

assalam semua..
aduh..aku tension skung nie......
kah2..sbb aku nie..skg dah sampai tahap kena cuba2 masak cake or ape2 la......dlm tempoh blaja..yela..kalo kat tmpt kedai aku dah jadi tokey kek dah...
kan..


so.aku rasa mcm byk benda je aku nak wat....tp bila aku pikir..aduhhhh...sapa yg nak makan..aku tau buat...tapi tak tau makan.....kalo ade adik2 ke...anak2 ke...leh suruh depa makan..masalahnya..aku xde adik...ade 2eko kucing..pastu..aku xkawin lagi....ai...masalah betol..


so..masa aku pon agak terhad.....balik keje je baru leh wat.....penat2..terus wat benda.agak la.tiada rest....tp apa leh wat....hihihi...skg aku dah ade mixer aku sendiri...power ah.......aku bahagia gila dpt bf baru..pergh...lagi senang keje2 aku nk wat ape2 kan...


so..ade ape2 yg best time aku masak2..aku akan share ok...padahal blog tak feymos pon.wakaka...


tata...aku nk blaja lagi nie.hehehehe

Sunday, 15 January 2012

- tiada noktah cerita ini......... -

tak semua yg kita rancang akan berlaku
mungkin nasib tak menyebelahi aku....
entah mengapa engkau yang aku cinta.
mungkin lebih baik kau ku lepas saja..........


kau tak pernah cuba memahami aku....
cinta yg ku ucap.....tak pernah kau tunjuk
dan bila tiba saat aku kehilangan.
Beban yang tak pernah kau cuba ringankan....


...........

Tuesday, 10 January 2012

- harapan -

halooo.....
hihihi...
apa kaber...cis...hahahaha.....aku sebenarnya...cuti arini....lantak lah.....ape p0nn...aku mmg tak sabar nak beli mixer baru.....semua benda3 yg dibeli skg...aku dah pakai duit aku sendiri.......rasa mcm berbaloi la kan...duit hasil titik peluh dan keringat sendiri...xpakai duit mak dah.... biar la....smpai bila nk pakai duit orang tua kita kan..
ape p0n.....even mahal..tp berbaloi kerana dpt membantu aku dlm proses pembuatan makanan nie.... nnt balik modal la tu..tak kesah la kan...... hihihi....


ape p0n...dalam keseronakkan ku mengejar cita2..... tp aku masih teringat kat sesuatu...sesuatu yg betol2 buat aku kecewa......ahak....xpe....nnt adalah tu rezeki utk aku.... dan aku akan terus menanti.... keh2 

- kembali -

salam...
hhuhu..hope semua baik2 aja...aku baru balik dr kl jer nie.....relex2...esok dah keje...sambbong balik perjuangan ku...nnt nak beli mixer...sgt sonok yg teramat sgt..hihihi....


ape p0n...b4 aku gi kl.....aku sgt hairan tentang manusia itu...keh2..


tp...entah..hahaa....ok lah..nite u alls..
assalam..

Wednesday, 4 January 2012

- kenapa -

kali ni aku akan cakap ttg kenapa...ayat kenapa dan perasan tak korang akan ckp knp bila korang rasa down...watever la..kene tinggal ke ape...mngkin apa yg aku ckp ni..semua org pernah rasa....

kenapa sampai mcm ni rasa sakit yg perlu akan rasa..knp terlalu lama aku perlu lalui semua nie...smpai skg aku masih mempertahankan kasih dan syg aku.......kat dia..smapai skg aku jgk masih menjaga perasaan dia...even aku tau aku akan terus disakiti...aku lgsh tak leh lupakan dia..dan lepaskan perasaan syg dan semua janji aku kat dia..tp ape sebenarnya aku dpt..aku masih tunggu dia..aku masih dgn harpaan...yg aku sendiri tau harapan itu palsu..knp aku masih tunggu text or msg.or call dr dia...sdgkan aku tau aku cxkan dpt apa yg aku harapankan..aku xkan dpt apa yg aku tunggu...
dan bila dia text aku..aku hairan..knp dia layan aku mcm tu....knp dia buat aku rasa mcm hinanya aku..btapa tak penting nya aku...aku nk dia layan aku mcm dulu....dan mcm ne akan layan dia dlu:)

tp aku tak mampu....aku tak boleh sbb dia tak susahkan aku..cuma dia tak sedar...dia dah byk sakitkan aku...knp aku xsakitkan dia mcm na dia sakitkan aku..knp aku tak lepaskan dia dan lupakan dia...aku sndiri tau..xde guna aku tunggu dia....tnggu akan harapan palsu..

aku tak sanggup..aku tak mampu....lupakan dia..dia terlalu penting utk aku...walaupun setiap malam aku sentiasa menangis..bila terkenangkan yg aku mengharapakn sesuatu yg tak pernah akan berlaku..

huhuhu.,...agak2 korang pernah rasa tak apa yg aku rasakan nie :)


aku kopi jer ayat nie...dr vlogging...keh2..

tapi aku leh rasa apa yg dia rasa...sbb aku juga pernah mengalami perasaan yg sama :)