j0m klik2

Friday 1 April 2011

- progrem jumaat part2 -

as salam~~~
ngeh2...
samb0ng lik history aku pada ari jumaat nie.....petang tadi...balek kamp0ng...jumpa si comel nenda aku~~~ bmain2 dgn nenda aku....mcm2 la..aku suka dgr cita zaman anak dara nenek aku~~~ hahahaha....son0k~~

dah...aku bukan nk membebel hal nenek aku. ape aku nak share dgn ampa semua ialah...menan nie...mesti penah beli kan zaman dulu2 kan...zaman k0 blaja a b c cakod0k basi tu....blagak la kalau sapa xpnh beli...xp0n.....mane layan menan mcm nie....kol0t~~

uh...peduli apa aku....ngeh2....menan ni la aku maksud kan~~~

 lalalalala....benda ni la aku maksud kan....bod0h nya nama...happy baba....ahahaha....tadi mak ak beli topap....aku tenampak benda ni..dan2 aku menjerit " mammyyyy!!!! kite nak benda tuuu!!! nak jugakkkk!!!!" mak aku p0n.....(-_-")...terpaksa la dia beli..mula2 aku suh ambik satu je..tp rasa xsy0k la..1 je??? 2 lahhhhh!! lalalalala~~ ala...mak aku yg bayar...bukan aku...hahahahaa~~~


s0...1st aku bukak....cis...benda ni dia kasi kat aku..... =_="

bongek...benda nie....rantai..kal0 panjang xpe la...ley aku sangk0t kad matrik aku...ni...aku nak pakai kat kepala p0n...xlulus.....cis.....tp xpe...aku maafkan..sbb dia jual benda ni utk budak2...budak2 kepala kecik...(alasan yg logik)


then....aku bukak lagi satu lagi....aku dpt benda ni plak..... *_*



 uwa....aku dapat jajan camp0r2....dgn pembaris zirapah.....warna pink lak tu...uwa.....uwa.........xpelah.....mana tau...kot2 pembaris aku ilang...paling kurang aku ada pembaris zirapah....hahahahahahahah~~~~

pe p0n...aku s0n0k dgn menan nie...rasa mcm main letori plak....dulu....aku dpt cincin pokem0n...bangga ar....gi skolah pakai....pastu pi tunjuk kat kawan2.....hahaha....ramai yg jeles....dan2...balik sk0lah...teruih kawan2 aku serang kedai makcik tu...nk beli jgk....haha...tgk....aku dah membantu makcik tu melakukan perniagaan dia...baik kan aku????

dah....abis...ngeh2........aku nk main lukis2 dgn pembaris zirapah aku~~~ u all xde~~~ werkkk!!
tata.....as salammm~~~~

pantun...
pak halim jual beca...
selamat membacaaa~~~~

5 comments:

atyn said...

weh aku pn salu beli benda alah ni...haha

atyn said...

weh aku pn salu beli benda alah ni...haha

sp3d2 said...

cite la pasal zaman anak dara nenek mung tu weh. aku berminat nk dengar ni. wahahahahah

kakak misai said...

tyn: hahaa...sy0k kan...menan bod0h dia..
aman: aku dgr mace2 d0h...rugi mu...hahaa

Lieyda Sabri said...

hahaha tolo mu mekyah.haha