j0m klik2

Wednesday 13 April 2011

- tengk0rak c0mel -

kadang2 kan...tensi0n plak aku tgk tengk0rak ni duk menyemak kat sini....hahahaha....aku ingt...bila tukar..jadi la besau...dan2..kecik besar mcm taik id0ng...cit.....xpe ah...nnt aku tukar yang len plak....ampa semua jgn la sakit ati dgn aku..sbb wat mata ampa semua pening2 skit...ngeh2......

pastu kan...erm....aku ni...kdg2...xtau nk tulis apa kat sini...sbb aku mmg la dilahirkan utk cakap byk....tp cakap byk di mulut..bukan di bl0g....trasa nk k0ngsi info2 dgn ampa semua...tp bukan sekrang lagi k0t...tunggu la na....aku yakin..bl0g aku...akan menjadi pilihan org ramai...hahahahahhahaa


cube tgk kat0n ni bet0l....ak xphm lagi sebenarnya...apa maksud dia....dan2 dia bye2...dan2 love tu kuar....pastu..jatuh..pastu pecah...pastu ilang...dia nangeh......dia murung.....tiba2...ada love dlm hati dia plak....pastu...apa makna dia? ada sapa2 leyh terang kat aku x?

sapa dpt kasi penerangan yang bag0s..aku kasi adiah berupa baucar......

No comments: