j0m klik2

Wednesday 4 May 2011

- alahai anak ct n0t -

ngeh2....aku menjelma lagi
assalamualaikum...
hehehe....mcm na...sehat ka semua...ceh..blagak nye...wat la macam follower aku ni ramai sgt nk tnya kabar ampa semua...tpi biarla...paling kurang..nmpk sgt aku caring....hahaha
erm.... 
kali ni ak nk kisah kan ttg kekejaman aku kat mak aku...
ala....aku bukan wat ape2 p0n kat mak aku..tak tecedera p0n..just mak aku tension je la
dengan prangai anak b0ngsu dia yang baik hati dan pemurah...
hahahaa..
ok...ni aku nk cita serba sedikit kejahatan ak....
tapi yang ni yang dah antara terbaik aku wat kat mak aku...
ampa nmpk x ape kebenda tu? hahahahaha


 ok....mesti apa pening kan...apa kebenda nie...dan apa aku nk wat dgn benda ni...
ok...meh sini ak nk terangkan asal usul datang dari mana benda nie..
ni ada lah sticker....c0rak spongeb0b...aku beli benda ni..masa aku gi melaka dulu...dlm byk2 barang kat melaka jual....stiker ni jgk aku nak....hebatkan aku....

so....beberapa hari kmudian..bila dah balek klate smula...aku p0n..duk la kat bilik semayang mak aku...so...aku susun2 semua sticker ni...masa tu mak aku ckp...aku ni dah tua...leh kawin...minat lagi dgn benda bod0h2 nie...aku wat muke xtau...lalalalala~~

aku tetap susun dgn bahagianya.......susun...susun...punya susun...

timbul idea jahat......jeng2...aku ambik hp mak aku....aku taruk sticker tu penuh kt blakang hp dia.muahahahahahahaha~~ bahagia tak terkata...mak aku dah larang...tp mak ak tak berdaya...aku wat jugak hasil nurkilan aku...

ha ni ghuper hp mak aku..c0mel kan....
hahaaha....mmg xkasi space dah..
ok..hhahaha..comel kan..hahaa...nk tau kenapa yang atas tu aku taruk letak jer...sbb aku masih rasa kesian la kat mak aku..yela...nnt dia angkat call...kang tenmpk byk spongebob...sian dia...tu pasal ak letak satu jer...yg bawah2 tu xpe la byk sebab telindung dgn tapak tangan..hahahhaahaha...

mak aku merepek p0n...aku wat sengeh jer....hahahaha..ak cakap..
''mamy...if you buang sticker ni..jaga la...yah nk tgk...sticker ni ada lagi bila yah balik skali lagi kat umah....kal0 x....sopi akan jadi lauk masak merah"

mak aku marah...dia ckp ak jahat ugut dia...ak stil lagi wat lalalallaa~~ ampa nk tau ka sapa sopi tu...sopi tu...si bod0h kesayangan mak aku....kucing...(-_-")
mak aku syg dia lebih pada aku.....ada kepat0t..masa family day opis mak aku....mak aku wat balik byk bel0n.aku tnya nk kasi kat sapa byk2 bel0n ni...mak aku dgn mudah nye cakap...
"kasi kat s0pi ..." 

time tu aku.......=_=" huhhhhhh~
kucing tu dia wat balik bel0n....geram aku....uwa.....tak adil...tak adilll!!
so .....ni la si sopi bod0h tu...
ni la si bod0h sopi

tgk tu...duk atas pokok kesayangan mak aku..suka sgt duk wat sarang ayam dia kat situ...tp mak aku marah..tp marah kejap je sbb dia suka tgk....cis.....(-_-")
mmg segala apa yg si bod0h ni wat..mak aku xmarah....mak aku suh sopi panggil aku ...kak yah....
uwaa........

ini tidak adil!!!!


ape p0n...dah abis dah.....aku rasa cita aku ari ni becamp0r aduk semua...hahaha..k0t la....asal aku puas hati..hahahahaha....

tata~~~

No comments: