j0m klik2

Tuesday 10 January 2012

- harapan -

halooo.....
hihihi...
apa kaber...cis...hahahaha.....aku sebenarnya...cuti arini....lantak lah.....ape p0nn...aku mmg tak sabar nak beli mixer baru.....semua benda3 yg dibeli skg...aku dah pakai duit aku sendiri.......rasa mcm berbaloi la kan...duit hasil titik peluh dan keringat sendiri...xpakai duit mak dah.... biar la....smpai bila nk pakai duit orang tua kita kan..
ape p0n.....even mahal..tp berbaloi kerana dpt membantu aku dlm proses pembuatan makanan nie.... nnt balik modal la tu..tak kesah la kan...... hihihi....


ape p0n...dalam keseronakkan ku mengejar cita2..... tp aku masih teringat kat sesuatu...sesuatu yg betol2 buat aku kecewa......ahak....xpe....nnt adalah tu rezeki utk aku.... dan aku akan terus menanti.... keh2 

No comments: